Wednesday, April 8, 2009

hari ini dan semalam...

hari ini...jam ini... menunjukkan jam 3.30 pg..aku nak tdo sebenarnye...tp sambil menghitung hari utk final..baru la aku perasan yg skrg da masuk 8 APRIL2009...

tarikh ini...telah membuatkan tidurkan terbantut...utk aku bangun semula mengenang segala yg berlaku..melakukan tanggungjawap yg harus dilakukan oleh seorang anak kepada bapa nya..tarikh ini juga telah membuatkan aku tangan aku bermain2 dan seperti tahu ape yang perlu diayun2kan oleh jari jemariku diatas keyboard ku...

hari ini adalah tarikh penting dalam keluargaku..hari perkahwinan mak dgn abahku genap 33tahun mereka berkahwin..

tp..

hari ini tidak seperti tahun2 biasa yang aku ucapkan utk mak dan abah aku..setiap kali tarikh ini muncul..pasti ada saja sambutan kami adeq beradeq ataupon ucapan2 yg x lekang dr kami adeq beradeq...baimi..iena..nor..iedi..kamil dan aku sndiri....utk mereka berdua..org yg palg pntg dalam hidup kami..

hari ini..tetiba aku jd rindu pd abah..rindu pd belaian beliau..rindu pd nasihat beliau...rindu pd kerenah beliau..abah...ieja terlalu rindu saat2 bersama abah..dan sudah tentu mak rindu kan abah juga!!



kepada mak..kami sayangkan mak...kami akn jaga mak walaupon ape yg terjadi dalam hidup kami..hanya mak sahaja tempat ieja bermanja..
pada abah...hanya doa2 suci al-quran yg dpt ieja berikan..yg dpt ieja hadiahkan buat roh abah disana...ieja sgt rindukan abah...pemergian abah sgt berkesan di hati dan pd hidup ieja..semoga roh abah dicucuri rahmat...
alfatihah...amin...






gambar kenangan mak dan abah di bandung...













they're everything to me...
my spirit..my everything..

1 comment:

m said...

aku memahami perasaanmu ;'(