Saturday, April 18, 2009

sesat kembali ke pangkal jalan

smlm..setelah aku dan mya membincgkan topik c++...aku pon ambil la adeq sepupu ku..
adeh la nadia..nape laa susah sgt nk cr kat stesen bas..huuu...penin gak akak nk pusing satu stesen bas nak cr anda..

lepas anta mya balik umah dan die bg kipas nak suh ultraman aku betulkan..(kipas ko mcm x de can nk idop)..sambung balik ape aku nk merepek..

ha..pas anta si mya..aku pon anta la adeq sdara aku nie ke subang..huh..mcm org da lupe jalan..4 kali aku kuar masuk tol puchong dek rabun x nampak jalan aku..tue laaa..org suh pakai spek x nak pakai (kate ultraman aku) ceh!!~ nie smua gara2 aku nye spek tetinggal..dan plak..aku bile nk masuk tol terakhir..aku pon tnye la abg tol tue.. "abg..mane jalan g usj..saya nie da 3-4 kali masuk tol tp x jumpe2 usj'
dengan kontrol macho abg tue jwp...' adeq kene u-turn n abik kiri..' huhu....u-turn lg...kate aku dan nadiah..
lalalala..
dan skrg... aku kene study kan diri aku..kene tol2 pecahkan pale kali nie..
huu..
ok..da tatau nk ngarut ape lg...


da!~

2 comments:

m said...

alala xley nk idop ke? ala trus2an HELL la bilik aku! isk ;'( uih sesat eh? tu sb da byk sgt ilmu dlm pale tu. maklomler stadi mauuuttt!!! hee ;p

Unknown said...

huhu..
tueh ar
da jd bilik mu hell mu..
hehe..

ilmu yg x berapa nk menjd mmbuatkan aku sesat..
kalao jd..xdenye aku sesat..
hehe