Saturday, April 18, 2009

serabut!!~

jam menunjukkan pukul 11.....sepatutnye balik kg hari nie..tp sebabkan aku belum lg cover study aku..terpaksa la aku membantutkan cdgn tue..hrp mak x marah dan kecil hati...exam isnin nie buat aku kelam kabut...ye la..disebab kan subjek nie terpaksa di ulang..aku mengharapkan dapat menscorekan diri aku...aku taknak gagal lg...walaupon aku study lebih awal dr biasa...tp bg aku..agak tough jugak la nk cover smua chapter...
dgn tiada hint..tiada tips dan tiada apa2 bantuan dr lecturer...huh..pening...


tension study yg teramat sgt buat aku kdg2 jd cepat marah..huu..naseb la sape yg terkene..otak kacao...serabut...

seb baek ade coklat yg aku beli banyak2 sebagai spare part aku..so aku bole la tenangkan jiwa aku...berehat sebentar bersama cadbury!!~hehe... :D

tgh2 study..aku terpk..mcm mane la agaknye org study sampai tahap phd kan..aku yg baru ijazah nie da naek juling mate ngadap buku..hui...penin2....

kalao abah ade time nie..mesti aku akan call abah dan ngadu bertapa aku nak lari dr nngadap smua buku2 nie.. dan kalao mak ade sebelah aku skrg..aku nak ajak mak jalan2 ilangkan tension...
tp ape leh wat...abah da x de..mak plak jauh...dan aku..?kenela jd penunggu setia bilik nie mentelaah dan membaca serta mengurungkan diri menghafal..

hui..
penat...

4 comments:

m said...

gilerrrrr ahhhhhhh!!!!! sure 4flat nyer ahhhhhhh!!!

✿ jasmin ✿ said...

study smart..
good luck and all da best!!~

Unknown said...

heh..4flat la sgt...
haha..
study pon men men..

Unknown said...

to sunshine..

hehe...
toce2..
gud luck to u to!