Wednesday, April 15, 2009

rindu!!~

final bakal muncul.. aku msh menghitung hari dan waktue nk study tp ttp gak berat otak nk bace note.. huu.. game memanggil2..warcraft ajak aku berperang.. ultraman plak..dok bg kata2 semangat...baisa la..hero aku.. ehhee.. kenyang sudah perut...menjadikan aku nak tdo.. hehe.. call dr mak buat aku x saba nak balik kg...uish..mak..tggu tau..ieja akan balik jmpa mak dgn danial ngan anak2 buah yg len.. huh..jd wendu ngan dorg.... hehe..
okla..nk smbung coloteh smbil ngade2 tgk note..
-end-
sayang mak sgt!!~
danial yg bijak...

puteri manje...


haikal yg baek...

IMAN ku yg cumel...


ultraman ku hero ku...


5 comments:

m said...

uhuhuhu... aku pon windu nk blk! nk blk! nk blk!

noobb said...

herm... aku tak nak balik... asyik balik jer... huh....

Unknown said...

huu
gud2 mya..kte rindu nk balik!!!

pd sampah hati; tidakkah anda rindu pada ibu anda?

hehe..

m said...

sampahhati adalah kacang yg lupekn kulit!

uhh rindu sama emak n memei kucinku!

Unknown said...

hehe..
tue ar
sampah hati nieh..nak kene bgtau mak die nieh!

uh..kamu rindu same memei...xrindu same aku kerh:(