Monday, August 22, 2011

Segmen Hira: Aku reti memasak. Kau reti??



wah.. macam best jer segment di atas kan.. heheheh. ok. skrg aku nak bgtau aku pandai masak ape..
  1. aku pandai masak air. haa. masak air nie senang jer..just tadah air dari korang punya pipe air kat dapo tue..then korang rebus . bole guna cerek electrik or cerek gas. :) (mudah kan)
  2. ha.. masak megi pon aku pandai. nak2 megi slurrpp kari berapi. mudah jer..korang boleh rendamkan megi tue dgn air yang korang masak tadi. kalau nak lg best.. masak la megi tue atas dapo gas.. then tambahkan cili padi, sayur, telor dan bahan2 lain. (mudah jugak kan..)
  3. ok. selain tue, aku pandai masak nasi. masak nasi lagi senang.. cuci beras tue sebersih2nya..then korang letak la air.kalau beras tue 2pot.air tue kene la 3 pot.kalau tak pandai pakai pot, cuba pakai jari.ukur guna jari..
urm,, sebenarnya aku pandai masak yang lain gak.. mcm kari ayam,goreng telo, goreng sayo.. hahaha..tp malas je nak tunjukkan kepandaian..anyway.aku reti memasak. kau reti?

hee..^_^ .. so dah siap la segment nie..jom join ramai2.terhad pada 50 org tauu.. :D
Post a Comment