Monday, August 22, 2011

apa yang korang nak?

kalau diberi 3 permintaan, apa yang korang nak masa hari raya?


ok. kalau aku. aku ade 3 permintaan yang aku doa.tp mmg x akan dpt.


1- nak kumpul the whole family. mak, abah, abg, akak,abg n akak ipar, anak buah. (tp confirm xkan dapat sbb abah xde.)
2- kalau xde pon, nak ada mak, abg, akak, abg n akak ipar, anak buah. (tp mcm x dpt gak sbb masg2 da ade family.smua gilir2 umah family masing2)
3- nak  duet raya macam dulu2. mmg best.dapat kumpul bnyk sgt duet raya. (tapi x dpt gak sbb aku de keje.kene kuar duit lg adelah)


-Nota kaki - Tak semua yang kita nak boleh dapat. cuma
 menghargai apa yang ada.tue dah boleh buat kita tersenyum.   
Post a Comment