Thursday, April 9, 2009

pkran aku!~

disaat aku sedang membaca blog dan bersembang dgn si mya di ym..aku tibe2 terpk..kenapa masih ader kawan yg sanggup jatuhkan kawan..dan mengapa mesti wujud perasaan dengki dalam kehidupan manusia...sedangkan manusia itu wujud dr sebuah kemesraan dan manusia itu tinggi nilainya di sisi Allah...

hmm.

yang penting..

aku akan cube untuk merapatkan sebuah persahabatan..dan kadg2 aku nie jd match maker..haha...seperti kate mya..aku nie 'agen pencari jodoh..'

aku da pon dpt kwn aku yg dulu balik...ehem2 suke la ko ek mya..dan aku pon ader family aku serta my beloved hero..ultaman!!~

hehe..tp kdg2 kte x sntiasa ade diatas kan..so..jdn terlalu riak..!!

2 comments:

m said...

ceh riak! riak! hahahahahaharunsalimbacik ;D
hmm, only Allah knows ;-*

Unknown said...

hehe
aah
only Allah knows..
:)