Saturday, July 27, 2013

Ramadhan Giveaway by ZZ

First time tahun nie saya join contest di Blog. dah lama dah x join bende2 nie..

Anda2 semua nak join? nak tau syarat2? senang jer..


Syarat-syaratnya:

1. Buat entry tentang giveaway ini, dan copy and paste link di kotak komen. Sertakan nama FB anda.
Nama Fb saya : Ieja Manggar

2. Follow blog ini. (WAJIB) . Dah Follow pom.
3. Like ZZ Online Shop (WAJIB) . Dah Like Pom.
4. Tag 3 orang rakan. Tak dipaksa. Tag sorang jer lah : Cik Mya Akmal.

Kenapa saya join?? sebab tengok lah hadiahnye!! 
Saya Cuma nak menang...

Hadiah untuk pemenang:

Pemenang Pertama: Baju Muslimah (RM55-RM60)

Pemenang Kedua: Tudung Awning (RM45-RM50) (saya tak suka tudung awning). hehe

Pemenang Ketiga: Shawl atau Tudung Bawal (RM35-RM40)

Pemenang Keempat: Shawl atau Tudung Bawal (RM25-RM30)

Pemenang Kelima: Shawl atau Tudung Bawal (RM15-RM20)

5 pemenang saguhati: Topup bernilai RM10 (saya tak pakai top-up)hehe.

PEMENANG DIPILIH SECARA RANDOM.ORG. 

*Giveaway ini akan terbatal sekiranya peserta kurang dari 100*
So, taglah ramai rakan anda. 

Giveaway ini berlangsung dari 12 Julai 2013 sehingga 30 Julai 2013

Pemenang akan diumumkan pada 31 Julai. 

Nak Join??? Sila Tengok Blog INI .. 

No comments: