Tuesday, February 21, 2012

cintaku beralih ke Orang Kuning.!!~

hai! salam.

oke. tengok tajuk dah tau kenapa kan?
ekseli.. saya dan ultraman adalah pengguna maxis yang tegar.,
sudah dekat 5tahun saya menggunakan maxis.
tapi disebabkan masalah bil saya yang makin melambung naik.
saya jadi sakit kepala

ok.
kalau melambung tak kisah sangat.
tapi ada satu hal yang buat saya sakit jantung pula

saya ambil plan data internet 68ringgit sebulan.
dan 15hb saya dah off kan data tersebut.

tetiba 16hb dia bar talian saya,sedangkan bil tiada tunggakan tetapi unbilled account dah RM 418.90 
dah la waktu tue di kl.bz buat kerja.buat call dengan customer service.. bila call 

SAYA: saya nak buat aduan.. bla bla bla bla
OPERATOR:  maaf kene tunggu 28 hb baru kami semak penggunaan cik. tapi saya akan sambungkan semula talian cik.

then.. bila dah sambung.. alhamdulillah..saya lega sikit

2jam kemudian. kene bar balik. mmg barBI la kan.

then call lagi.

SAYA: saya nak buat aduan untuk kali ke 2 la..bla bla bla...
OPERATOR MUNI(tue name die laa): 
maaf cik..saya tak dapat nak cek.tapi untuk mempercepatkan masalah ini, saya akan masukkan cik pada data RM18.. nanti cik boleh semak selepas 2 jam. atau saya akan call cik sndiri..tapi saya tak boleh nak sambungkan talian cik kecuali cik buat bayaran.


2 jam kemudian.. masih tiada sebarang respond.

oke.saya call untuk kali terakhir. dan saya mengamuk sakan.!

then die leh cakap.. kene gak tunggu 28hb.. sangat kurang ajar dan buat aku jd makin tak sabar!

oleh yang demikian. semalam..outstation ke KL..dan saya jumpa ultraman.. bincang punya bincang. kami decide untuk beralih cinta kami ke DIGI dan kami terus ke TESCO AMPANG dan tukar ke dg..smart plan 68ringgit untuk internet..

dan saya sangat puas ati sebab saya pernah gunakan plan ini untuk broadband dan internet untuk tab saya.

so..babaii maxis. saya sayang awak.tapi awak mcm ce! dan saya terpaksa beralih cinta ini pada SI KUNING. tengkiuu orang kuning!!
KINI CHENTAKU SI ORANG KUNING!!~. 



No comments: