Tuesday, April 6, 2010

stuck,stick,stock

dah lama blog aku bersawang..nampaknya labah2 dah mula ade dicelah2 kehijauan sang rimba..dan aku.. ? masih lagi di sini dengan status seorang student Unisel

semalam..sorg dr kwn aku ckp..'unisel is the first hell in the world'..dan aku terpk..hell? uish..die x seteruk hell kalau nak dibandingkan dengan rumah sewa aku..bg aku..perkataan rumahku syurgaku perlu di tukarkan dengan 'bilik ku syurgaku' setelah timbulnya anasir2 di rumah aku yang membuat aku rasa nak punch seorang yang gemuk lagi pendek.haish.

uish..berbalik pd cerita asal..status seorang student sgt memeritkan..bila minda dan otak dikawal oleh assignment2 dan thesis beserta viva aka presentation..haih..aku sgt penat dgn ini semua..umur 25 tahun masih dibelenggu dengan kehidupan seorang pelajar..demi harapan seorang yang bergelar abah dan seorang yg melahirkan aku iaitu emak, aku pasrah dan aku terima segalanya.aku lalui semuanya demi mereka2 yang aku sayangi

status seorang student memang sangat mengujakan diri aku..
saat2 kawan2 aku berkerja mengumpul harta dan menikmati segala isi dunia..aku pulak..masih di bumi shah alam dengan status seorang pelajar.betungkus lumus belajar walaupon terkadang aku tak memahami ape yang aku belajar..

aish..yang pastinya..aku akan tabah dengan cubaan menjadi seorang graduasi unisel..haish..


ps: menghitung hari utk habiskan sesi belajar..

1 comment:

m said...

nk drumstick hakem! ahahahhaah =ppp