Wednesday, April 15, 2009

nasi punye pasal..lab report aku buat....

lokasi: mc D sksyn 2 shah alam (tmpat yahudi)
makanan: beger dan bubur ayam...
minumam: milo x nak ais...

method: naek kete ke caltex...jalan kaki ke mc D(tempat yahudi)
topik: aku lapar sbb aku x dpt nasi..dah la xde wireless ceh!!buwang karan aku je..seb baik dtg cni sbb nk servies kete..kalao x..mmg aku x dtg da...huuu
mya...aku lapa nasi..aku nk makan nasi..makanan nie x kenyang utk aku!!~

conclusion: servis la kete di tempat berdekatan dgn kedai makan yang ader nasi..

moral value; jgn makan di tempat yahudi...

2 comments:

m said...

hahahahahahaharunsalimbacik ;p

ley thn sengal ko eh! aku hmpir guling2 bc lab report ko ;D adui, tekanan aku ngn wireles kt tmpt yahudi neh! cm siput...

konklusi: jgn la mkn kt tmpt yahudi.

wakakakakakaakakak ;D

Unknown said...

huu
itu la..
makan tmpat yahudi..
walaupon mahal tp aku tetap lapar
hehe