Tuesday, April 7, 2009

kepada ultraman!~

huu..
akhirnye aku catatkan gak sesuatu dlm blog aku nieh..walaupon aku nie malas nak taip dan susah sgt nak ade idea..tp aku terjebak gak gara2 hasutan mai..ceh!
arinie...aku jalani idop aku dgn agak hard gak la..kemarahan pd ultraman sbb x dpt selamatkan aku buatkan aku tetibe nk tulis blog nie...
hai la ultraman..kalao ko tau aku nie memang gile2 marahkan ko..mesti ko selamatkan aku kan..atau ko mmg skrg nie nk ikot perangai hero2 lembab kat muka bumi nie....
disebabkan kelewatan ko dan ketidak prihatinan ko utk membantu aku...aku dah pon tolak markah ko dlm senarai rating yg aku sndiri ciptakan..
hahha..pdn muke kau..sape suruh ko wat cmtue..
okla..pd cik ultaraman..gud luck utk jatuhkan lg rating ko..n utk aku,,gud luck utk menggilakan kemarahan aku..
lalala..
:)

1 comment:

m said...

uhh cik sizuka. akhirnya ko da tuleh blog. bgslah ko. sng je kne pengaruh aku! mg i lebiu la bebeh! rajen2 la tuleh eh. sure aku bc n kumen punye! hoho ;p