Thursday, April 23, 2009

bila...


bile final hampir berakhir...
hatiku hampir lega...

bila saket ku dtg balik...
rase nak je dok kg lepak dgn mak!!~

bile rinduku pd mak hadir..
aku rase nk nangis jer..

bile aku boring...
blog nie jd mangsa....

bile aku rase nak marah..
tdo la yang paling best!!..

bile diri rase looser..
hanya pdNya aku berserah..

bile ultraman aku senyum...
rase hilang sgala masalah..

bile aku rase dahaga..
aku x bleyh minum ais!!
nnt saket lg..

bile aku rase lapa..
aku kene makan nasi!!`

bile td soalan c++ kuar..
rase lega la gak leh wat..

bile esok ade final lg..
hye la..bile nk abis nieh!!~

bile danial call aku..
tetiba rindu pd si kecil yg laen..

bile aku dok sorg2...
rase kangen pada abah...

bile aku hitung hari...
biler aku nk abis study nieh!!!~

7 comments:

m said...

ececeh! sempat lg wt entri br eh. ye ahh org tu ley jwb soklan. isk ;'(

Unknown said...

uiks..
nape ckp camtu...
ko kan leh jwp gaks..
adess..
aku x leh wat sgt esei tue ha..
comfirm x comfirm jerk...
isk!

noobb said...

betul betul mentang mentang ah dier bleh jawab soklan... tak per... takper...

Unknown said...

alalala..
mane ade leh jwp..
jawap mcm hamapagas je lar
adeh la..
huuu..

sampahhati
ko kan terer c++..
mst ko lem jawap gak..
hek

noobb said...

SORI AH.. AKU TAK DAPAT JAWAP DOWH...
sakit perut... tak leh konseteret... sekarang teserah pada tuhan jer....

Unknown said...

huh
aku plak x dpt jwp im
huh
menci
sgt susah
uwaaa
cmne nie
aku mmg fobia dgn puan rodiah
alahai...
:(

m said...

isk. aku pon sgt la fobia ngn pn rodiah. lagi2 bila dia begabung ngan pn akma. sgt lah serammm ;'(